Followers

Popular Posts


ShoutMix chat widget

Friday 11 November 2011

Di hati ini hanya tuhan yg tahu

Lama x update blog...dh bersawang dh mcm tempat study aku...setiap kali ada labah2 buat sarang walaup0wn dh buang sawang..huh!..nk ceta...boring..xmau baca lagi bagus...heheh



Mula2 masuk matrixx punya laa ketaq,,tkowt suma daa..
dlm otak mcm2 dok pkiaq...
lepas dh masuk ok laa skit aku leyh ngam2 dh..
sekarang selesai sudah 1 sem nk msuk sem 2...
aaargghhhh!! takot ngn result nnti...mcm mna laa result aku...
math aku hancur.....aku kecewaa masa jawab exam hari tu...
astagfirullah,,...tp aq kena think positive...mintak2 laa result ok nnti...



dh2...tutup soal tu..kita gosip2 pulak...



nk ceta lak masa ada 1 sem  ni....hah! fall in love with someone..haha..no laa.i'm juz admire his attitude only...dy lain dr yg lain...first2 dia laa yg bagi hint kt aku kata dia SATU KULIAH ngn aku jaa..hahah....aku x kenal muka dia p0wn mula2...aku excited sgt nk taw muka dia mcm mana n mmber laa bg taw muka dia mcm mna pa semua...and aku p0wn pakat teka jaa..first2 salah orang..hahha..tp,,lpas aku nk kluar kuliah nmpak dia...dia prasan dh aku siap snyum lagi..arhhh!!gila aku..tp,,aku buat2 lambat tgok dia then baru aaku buat2 tkejut nmpak dia..hahhaah....lepas drpd hari tu kami x ckp dh..dia p0wn jenis xckp dgn prmpuan sgt...aku p0wn lebih kurang malu jgk..hehe..gedikxx...ceta muhownk jaa suma nyh...jgn caya nuh,...maap..haha



perkara yg aku paling2 bnci kt sana...hurmm,,walaup0wn aq x terlibat dengan pegaduhan antara sipolan ngn sipolan nyh...aku kwn kepada sipolan nyh sekali ngn aku2 kena...aku xtaw laa aku slalah plih kwn ka x...tp aku syg sipolan nyh sbb dia kwn baik aku...heheh..btw aku syg kau lahh....walaup0wn aku byk bersabar ngn kau....huhu



sampai sini je laa...aku juz berharap semua kawan2 aku berjaya di dunia dan di akhirat...harap result kmi semua cemerlang....amin....

No comments:

Post a Comment